lauantai 1. marraskuuta 2014

Morsiuspuvun vyö

Minun morsiuspukuni kaipaa vyötä tai se korostaisi upeasti vyötäröä (joka toivottavasti tästä vielä kaventuu). Sovitinkin Turun Fiancée liikkeessä erästä vyötä, joka todella miellytti minun silmääni, mutta tämän mansikkainen hinta sai minut vielä selailemaan netin kätköjä.

Sovittamani vyössä timanttikirjailut menivät ympäri vyötärön, joten poikkesi tästä suositusta mallista. Minusta tuntuu, että tällä hetkellä myynnissä on todella paljon tämänkaltaisia vöitä. Tai sitten kaikki vyöt ovat 18", joka on noin 45cm. Tämä ei minun silmääni miellyttänyt enää, kun olin nähnyt, miltä mekkoni näyttää vyön kanssa, jossa kirjailut menevät vyötärön ympäri. :D



Sitten eräänä päivänä Etsyä selaillessani, osui silmiini aivan upea vyö, jonka valmistaja pystyy tekemään tilaustuotteena yksilöllisesti. Tässä vyössä kirjailu meni vyötärön ympäri, jee! :) Ei muuta kuin samantien yhteyttä myyjään ja kysymään, että onko mahdollista saada minulle sopivan kokoinen ja tämähän oli mahdollista. Mielestäni sain myyjältä edullisen tarjouksen, sillä postikuluineen vyöhön meni hieman alta 100e. Täydellisen vyön löydyttyä  en antanut häiritä, että vyö tulisi Kiinasta ja saattaisi olla huonolaatuinen. 

Meni reilu viikko, kun myyjä otti minuun yhteyttä ja kyseli olisiko mahdollista tehdä vyöstä 1" pienempi kuin olin tilannut. Aluksi ajattelin, että ei tosiaan ole mahdollista, sillä tarvitsen muutaman senttimetrin, jotta se varmasti menee vyötäröni ympäri. :D No myyjä lähetti minulle kuvaa vyöstä ja päädyimme lopputulokseen, että vyö tulee minulle 1" lyhyempänä kuin olin tilannut. Tästä hyvästä hän palautti minulle hieman rahaa takaisin. 

Vyön tilaamisesta meni noin kaksi viikkoa, kunnes vyö tuotiin suoraan kotiovelle. Täytyy myöntää, että 1" sinne tänne! Ei muuta kuin salille ahkerammin ja onpahan hyvä keino pitää motivaatiota yllä. Olen oikein tyytyväinen vyöhöni siis, jos tämä jäi epäselväksi :D






Joku masentunut taustalla, kun ei saanut olla kuvauksen aiheena. :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikka,

ilahdun paljon kommenteista! Ne auttavat minua kehittämään blogiani sekä varmasti avartavat silmiäni, kiitos jo etukäteen. :)