maanantai 1. syyskuuta 2014

Hääkampaus

Minulle hiukset ovat todella tärkeä osa ulkonäköäni (päihittävät jopa korut), joten kampauksen tulee olla just eikä melkein! Tuttavani on halukas tekemään hääkampaukseni todella edulliseen hintaan ja aloitamme treenaamisen jo todella hyvissä ajoin. Saan myös istuutua useamman kuin kerran kampaajantuolille (prinsessakohtelu). IHANAA!

Hiuslaatuni on varmasti normaalielämässä monen unelma (tikkusuorat ja vaaleat), mutta juhlat ovat minun pehkolleni ikuisesti yhtä tuskaa. Siis ihan oikeasti tähän päivään mennessä kukaan ei ole saanu kiharrettua tätä kuontaloa kunnolla. :D Taitava kampaaja kyllä saa kiharat, mutta että ne olisivat somasti koko päivän on mahdoton... Suoristuvat vartissa ja kosteassa ilmassa vieläkin nopeammin. Jippii!

Kuten arvata saatatte minun hiukseni eivät tule olemaan auki hääpäivänä. :D Haluan rennon ja ehkä hieman suttuisenkin näköisen nutturas niskaan. Laitan tähän muutaman inspiskuvan:




























Kuten jo tässä aiemmin mainitsin, niin en juurikan välitä koruista. Tämän vuoksi haluan kampaukseeni jonkun koristeen, mutta millaisen.. Eilen yritin kysellä sulholta, että joku timanttinen koru vaiko aitoja kukkasia (morsiusharsoa). Hänen mielestään kukat sopisivat tyyliini paremmin. Mutta minua kuitenkin mietityttää, sillä tämän hetken ajatuksissa minulla olisi ainoastaan blingiä mekkoon lisättävässä vyössä. Joten sopisiko sen kanssa paremmin yhteen koru hiuksissa vai kukkasia hiuksissa.? Sulho sekoitti pääni entisestään, kun kyseli meinaanko korvikset sentään laittaa. ÄÄÄ, ei kannata sulhon mielipidettä ilmeisesti kysellä, kun menee entistä enemmän sekaisin. :D Vaikka on kyllä ihanaa, että hän jaksaa kuunnella minun epätoivoista jankutustani. <3




Entä sitten minun ikuinen rakkaus, LETIT. Niistä lisää myöhemmin. :)


Tässä taitaa olla asia, joka saa minulle eniten harmaita hiuksia koko tähän astisessa hääsuunnittelussa. :D






Varoitan jo etukäteen kaikkia läheisiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikka,

ilahdun paljon kommenteista! Ne auttavat minua kehittämään blogiani sekä varmasti avartavat silmiäni, kiitos jo etukäteen. :)