keskiviikko 27. elokuuta 2014

Valokuvaus

Jippiii yksi suuri murheemme on tänään ratkaistu! Minulle valokuvat ovat todella tärkeät ja haluan, että minulla on ikuisia muistoja siitä, miltä meidän päivämme on näyttänyt. Haluan myös, että minulla aina mahdollista palata niihin tunteisiin ja hetkiin kuvien avulla! :)

Tämän vuoksi olen tässä kesän ja kevään aikana melko paljon seuraillut ja katsellut Turun alueella olevien valokuvaajien portfolioita. Yrittänyt löytää sen oikein meille kahdelle. En kuitenkaan osannut oikein sitoutua kehenkään ja punnitsin edes takas vaihtoehtoja (mikä on harvinaista minulle!).

Meidän onneksemme Johanna Kempf lähestyi meitä ja oli välittömästi selvää, että hän olisi se oikea meille. :) Hänen kuvistaa huokuu romanttisuus ja tunteet. Juuri se mitä minäkin haluan! En voisi ikinä kuvitella olevani vihkikuvassani tönöttämässä jäykkänä epäaito virne naamalla. Se olisi painajainen! Uskon sata prosenttisesti, että Johanna saa meidät rentoutumaan kuvauksessa sekä tuo uusia ideoita kuvaukseen. :) Minulle jäi todella hyvä maku puhelumme jälkeen!

Tässä linkki hänen omille sivuilleen. 

Johanna kehoitti meitä etsimään kuvia, jotka todella jäävät meidän mieleemme, joita voimme käyttää inspiraationa omien potrettiemme toteuttamisessa. :) Minähän kilttinä (innokkaana) lähdin välittömästi metsästämään mieluisia kuvia netin syövereistä, joten näistä esimerkkejä teille seuraavaksi!









Vihkikirkkomme on sijainniltaan yhdistelmä saaristoa, metsää ja peltoa, joten uskomattoman kauniit kuvat luonnossa ovat hakusessa!








Muutama kilo pois tämän mahdollistamiseksi! :D
Ihana tämä yhdistelmä kahdesta kuvasta!

Yksinkertaisen kaunista
Ihanan yksinkertaista :)

Voiko valo osua enää kauniimmin kuin tässä yläpuolella olevassa kuvassa? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikka,

ilahdun paljon kommenteista! Ne auttavat minua kehittämään blogiani sekä varmasti avartavat silmiäni, kiitos jo etukäteen. :)