perjantai 3. huhtikuuta 2015

helyt hääpäivänä

Kuten olen jo varmaan jokaisessa koruihin liittyvässä postauksessa tuonut esille, en ole koruihminen. En siis kilju tai mökötä jouluaattona, kun sulho ei ostanutkaan minulle sitä kaulakorua tai korviksia. :D Harrastukseni ja ammattinikin estävät korujen käytös, joten en edes muista kaivaa niitä esille. :D Kaiken lisäksi näytän mielestäni aivan hölmöltä korujen kera. Luultavasti tottumuskysymys... 

Hääpäivänä kuitenkin pitää hieman olla edukseen ja näyttää normaalia ihmisemmältä. :D Minä siis aion hääpäivänä laittaa koruja! Vielä on hieman epäselvää mitä, mutta kaikki päätökset aikanaan... (viimeisellä viikolla)

Hiuksiin minulle tulee koru ja se on ehdoton kyllä! Hiuskoruni bongasin Facebookin eräältä hääkirppikseltä ja olen todella rakastunut siihen. Tämän hetkisistä kampausidiksistä ja lemppareista oma postaus myöhemmin. 






Morsiuspukuuni on vyö hommattu Etsyn kautta ja siitä onkin postaus täällä blogissa jo kuvien kera.
tästä kliikkaamalla, pääset lukemaan sille omistetun tekstin. :)

Vyö tullaan ompelemaan mekkoon kiinni, jotta selän puolella ei ole mitään rusetteja tai naruja. 

Alla muutama kuva kyseisestä yksilöstä. 





Kaulakorukin minulta löytyy ja olenkin saanut sen rippilahjaksi. Se on samalla perintölahja, joten eiköhän se ehdottomasti täytä jotain vanhaa ja värinsä vuoksi myös jotain sinistä. Vanha koru kun kyseessä, niin se on luonnollisesti keltakultaa. Minä kuitenkin olen henkeen ja vereen valkokullan ystävä, joten luultavasti vien sen rodinoitavaksi ennen elokuuta. :)





Korvissa on kyllä reiät ja ehkä niistä edelleen saisi korun läpi, jos hieman voimaa käyttää.. Luulen kuitenkin, että lookista tulee yliampuva/ei minulta näyttävä, jos tähän comboon vielä lisäisin korvikset.

Tällaista settiä meikäläisellä siis.. Saa nähdä sopivatko laisinkaan yhteen keskenään vai meneekö suunnitelmat uusiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikka,

ilahdun paljon kommenteista! Ne auttavat minua kehittämään blogiani sekä varmasti avartavat silmiäni, kiitos jo etukäteen. :)