sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Ärsytys ja häähömpötyspäivät...

Häihimme on vielä yli puolitoista vuotta aikaa, joten monen mielestä vehkoamiseni on aivan turhaa sekä liian aikaista. Päivittäin selailen Pinterestiä sekä lueskelen muiden hää-blogeja, joten omat ajatukseni sinkoavat ja haluaisin päästä näitä purkamaan jonkun kanssa. Oma sulhoni ajattelee, että vielä on aikaa vaikka kuinka paljon, minkä vuoksi turha nyt jo aloittaa jokapäiväistä ideointia ja vehkaamista... 

Tällä hetkellä minulla ei ole tämän blogin lisäksi oikein muita keinoja ilmaista kaikkia ideoitani tai saada niihin kantaa. Tuntuu siltä, että minä suunnittelen kaiken, vaikka tiedän sulholleni tärkeintä olevan, että saan sellaisen hääpäivän kuin haluan. Kuitenkin minulle tärkeintä on, että päivä on meidän näköinen eikä vain minun näköiseni! 

Keksin ratkaisun tähän! Pidämme häähömpötyspäiviä, jolloin minulla on lupa purkaa kaikki sinkoilevat ideani ja hänen täytyy kärsivällisesti kuunnella ja ottaa kantaa. :) Emme päättäneet vielä onko näitä päiviä parin vai kolmen viikon välein, mutta sentään ensimmäinen päivä on jo merkattu ja varattu kalentereihin ;) 
Kuva: Pinterest

Mielestäni tässä vaiheessa häiden aikataulussa oleellista on suunnittella ja pähkäillä vaihtoehtoja, jotta sitten ei tarvitse paniikissa kuukausi ennen häitä tyytyä johonkin, sillä suunnittelma ei toteudu. Totesin myös sulholle, että vehkoan niin kauan, kunnes saan jotain konkreettista tekemistä häiden suhteen esim. kutsujen teko. Toivottavasti hermot kestävät :D


<-- Sulhon kohtalo häähömpötyspäivänä 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikka,

ilahdun paljon kommenteista! Ne auttavat minua kehittämään blogiani sekä varmasti avartavat silmiäni, kiitos jo etukäteen. :)