perjantai 23. toukokuuta 2014

Häiden värimaailma

Minulle on ollut selvää, että mitään räikeitä häitä en halua. Värit eivät saa muutenkaan liiaksi erota toisistaan eli olla siis esimerkiksi vastavärejä. Haluan romanttisen tunnelman, jolloin hempeät värit ovat parhaita. :)

Tässä on kuva juhlapaikkamme seinästä. Mielestäni tämän kanssa sopii hyvin lempivärini vihreä sekä sininen. En kuitenkaan ehkä haluaisi oliivin vihreätä, jota kuvassa on lautasliinoissa. Toisaalta minua kiehtoo merensininen, mutta onko se liian plattu? Toisaalta hempeyttä siitä ei kyllä puutu. Tai mitä jos en valitsekaan mitään tiettyä vihreän tai sinisen vaaleaa sävyä, vaan sekottaisin niitä... Tuleeko liian sekaisen näköistä? Minua aina häiritsee, jos yritetään päästä samaan sävyyn jonkun kanssa, mutta sitten ne eivät olekaan täsmälleen samat. Karmaiseva näky minun silmilleni :D
Lähde: Facebook, Tammiston tila


Miten olisi rinnalle tällainen vihreä? 

Tai tällainen vihreän ja turkoosin sekoitukset? Ehkä tuon tumman sinisen poistaisin. En halua mitään tummaa väriä. :) 
Kuvat: Pinterest


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikka,

ilahdun paljon kommenteista! Ne auttavat minua kehittämään blogiani sekä varmasti avartavat silmiäni, kiitos jo etukäteen. :)