torstai 8. toukokuuta 2014

Mistä tämäkin matka alkaa...

Häät ovat monimutkainen käsite minun kaltaiselleni muutamat häät nähneelle. Näissäkin olen aina ollut kaukaisen sukulaisen roolissa. Minulla ei ole aavistustakaan, mitä kaikkea pitäisi tietää, kun alkaa häitänsä suunnittelemaan. Olen aina vain ajatellut, että ei kai siinä muuta tarvita kuin kirkko, paikka ja mekko. En ollut yksi niistä pikkutytöistä, joka on aina tiennyt tarkalleen, millaiset timanttiset prinsessahäät haluan sitten isona. Nyt ln siis tullut asuttua melkoisen suuriin saappaisiin ja näiden kanssa tulisi lampsia tämä matka.

Tuossa ajatuksiani, kun saavuin takaisin kotiin ulkomaanmatkalta sormi rengastettuna ja tulevana morsiamena. Vajaan vuoden sisällä olen etsinyt kaikenlaista tietoa häistä lukuisista foorumeista ja blogeista. Nyt tulisi löytää meidän palapeliimme sopivat palaset ja luoda meidän näköisemme päivä. Silloin tällöin innostun liikaa ja ajatukseni sinkoavat päässäni. Ne saavat minut aika ajoin päästäni pyörälle ja jopa ulapalle.. Haluan jakaa ehkä jopa hullutkin ideani teidän kanssanne, säästäen toisen osapuolen hermoja! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikka,

ilahdun paljon kommenteista! Ne auttavat minua kehittämään blogiani sekä varmasti avartavat silmiäni, kiitos jo etukäteen. :)