torstai 17. heinäkuuta 2014

Hikeä, hypistelyä ja täysosuma!

Tänään oli mun ekat morsiusmekkojen sovitukset! Otin makutuomariksi mukaani äitini, joka on suorapuheinen ja juuri sitä minä tarvitsin reissulla. Olin etukäteen varannut sovitusajat Pukukoodiin sekä Fiancée -liikkeeseen. Molemmissa oli loistava henkilökunta ja hyvää palvelua, joten suosittelen kaikille!

Aluksi oli hieman hassua nähdä itsensä valkoisessa mekossa.. Putiikkiin mennessä minulla oli mielessäni kuva pitsimekosta, joka on melko laskeutuva. Eli siis todellakaan mikään PUFF! :D

Eli jotain tällaista..

Kuva: Milieu

Liikkeissä oli kuitenkin tarjolla merenneito -mallisia mekkoja, joita en kokenut omikseni. Olen lyhyt enkä mikään langanlaiha. Eikä ainakaan "liian" pieni sovituspuku lisännyt kiinnostusta näitä kohtaan. Takapuoli meinannut sisään mahtua ja kankaat menivät ryppyyn. :D

Kuva: Google

Nämä mekot saivat vain korostettua minun löllyviäni ja muodostivat upean uimarenkaan! :D Joten ehdoton nounou!


Mutta kuten varmaan monelle muulle on tämä klisee tapahtunut, niin myös minulle. Se mitä en lähde etsimään itselleni, niin siihen minä ihastun! Nimittäin aivan valtavan upeaan pitsiseen morsiuspukuun, joka on PUFF. :D En nyt kuitenkaan halua tässä teille paljastaa vielä tätä mahdollista the one mekkoa! Joten saatte tyytyä minun hössötykseeni. :D Voin kuitenkin antaa hieman mieltänne avartavia kuvia vastaavanlaisista mekoista. :)

Kuva: Google



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikka,

ilahdun paljon kommenteista! Ne auttavat minua kehittämään blogiani sekä varmasti avartavat silmiäni, kiitos jo etukäteen. :)