tiistai 8. heinäkuuta 2014

Värillä(kö) väliä

Löysin Häät ja juhlat -nettisivulta tekstin morsiuspukujen värien sopivuudesta. En ole vielä käynyt yhtäkään kolttua sovittamassa, joten pohdin mikä olisi oikea väri/sävy minulle. Vaihtoehdoiksi kyseinen artikkeli antoi: off-white, ivory sekä vitivalkoinen. 


Vitivalkoinen


Näistä kahdesta en nyt oikein osaa erottaa, mitä eroa on off-whiten ja ivoryn välillä, joten jos te fiksut lukijani voisitte valaista minua :D En osaa sanoa ihoni sävystä juurikaan mitään.. Vitivalkoista en ehkä koe vaihtoehdoista omakseni ja myös kuvailujen perusteella se luultavasti ei ole paras mahdollinen sävy minulle. :) En ole mielestäni kovinkaan kalpea eikä minulla ole kontrastia riittävästi.



Champange (Pinterest)



Off-white (BestBridalPieces)



Ivory (BestBridalPieces)

Tässä linkki artikkeliin: Valkoisen eri sävyjä

Koruvalintojen perusteella valitsisin off-whiten, sillä en pidä kultaisista koruista laisinkaan.

Etsiskelin netistä kuvia näistä valkoisen eri sävyistä näistäkin mielestäni erottaa vain ja ainoastaan vitivalkoisen kunnolla. Ehkä tämä probleema ratkeaa, kun astelisin liikkeen ovesta sisään ja näkisin mekkoja nenäni edessä. :) Ei muuta kuin sovittelemaan!

























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikka,

ilahdun paljon kommenteista! Ne auttavat minua kehittämään blogiani sekä varmasti avartavat silmiäni, kiitos jo etukäteen. :)